Klantenpanel bijeenkomsten
Wat is een klantenpanel bijeenkomst?
Een klantenpanel bijeenkomst is een actieve bijeenkomst op een neutrale plek, waarin klanten in gesprek gaan met een aantal medewerkers over bepaalde thema’s, vraagstellingen en nieuwe concepten, onder begeleiding van een gespreksleider.
Voor wie is het bedoeld?
- Klanten die zorg en/of diensten ontvangen van Pieter van Foreest.
- Mantelzorgers en/of familieleden die betrokken zijn bij Pieter van Foreest.
- Mensen die geen klant zijn maar wel mee willen denken.
Tijdsinvestering
U wordt circa twee keer per jaar benaderd om mee te doen aan een klantenpanel bijeenkomst. De bijeenkomst zal maximaal 2 uur duren.
Wat krijg ik ervoor terug?
- Uw bevindingen, tips en aanbevelingen nemen we mee in het beter organiseren van ons dienstenaanbod. Dit betekent dat de diensten die Pieter van Foreest in de toekomst aanbiedt mede door u zijn ontwikkeld, waardoor deze diensten (nog) beter aansluiten bij uw behoeften.
- De resultaten vanuit de klantenpanels worden teruggekoppeld via het klantenmagazine ‘Pieters nieuws’.
- U ontvangt u tijdens de bijeenkomst een presentje, als dank voor uw waardevolle inbreng!
Privacy
Alle antwoorden worden vertrouwelijk behandeld en anoniem verwerkt. De resultaten zullen niet terug te leiden zijn naar personen.
Aanmelden
Als u zich wilt aanmelden voor het klantenpanel, klik dan hier.
Vragen of meer informatie?
Neem dan telefonisch contact met ons op of mail naar klantenpanel@pietervanforeest.nl.