Klanttevredenheid & Kwaliteit

Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel

Wij willen immers het beste voor u en u wilt het beste voor uzelf en voor de mensen om u heen. Een belangrijke graadmeter op het gebied van kwaliteit is natuurlijk de mening van onze klanten. Wij doen dan ook regelmatig onderzoek naar klanttevredenheid en behoeften. Wij horen graag wat u van ons vindt en suggesties om onszelf te blijven verbeteren zijn altijd welkom.

Klantervaringen

Ervaringen van clënten zijn van groot belang. Op regelmatige basis gaan we in gesprek met de cliënt over zijn of haar ervaringen. Pieter van Foreest beschikt  hiervoor over een basis vragenlijst, welke wordt verstrekt om in te vullen en te bespreken tijdens het overleg met de contactverzorgende. Op deze wijze worden continue de ervaringen op maat bekeken en besproken met onze cliënten. 

Pieter van Foreest maakt daarnaast gebruik van de ervaringen die geplaatst worden door cliënten, mantelzorgers en derden op Zorgkaart Nederland om continue te kunnen blijven verbeteren. Op onze website staat bij iedere locatie en bij de teams een directe link naar de betreffende Zorgkaart Nederland pagina om een ervaring te kunnen delen. Zorgkaart Nederland wordt actief onder de aandacht gebracht. 

Kwaliteitskeurmerken

Onze inspanningen om het beter te doen, worden beloond. Zo zijn alle locaties van Pieter van Foreest én ook Zorg Thuis met het PREZO- Keurmerk in de Zorg gecertificeerd. Een resultaat waar wij enorm trots op zijn. Want deze keurmerken bevestigen de kwaliteit die we leveren. Klik voor uitleg over de keurmerken en certificaten.

Suggesties, ideeën, compliment of klacht

Heeft u zelf ideeën of suggesties om de kwaliteit te verbeteren? Wilt u graag een compliment overbrengen of heeft u een klacht. Laat het ons vooral weten!