Klanttevredenheid & Kwaliteit

Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel

Wij willen immers het beste voor u en u wilt het beste voor uzelf en voor de mensen om u heen. Een belangrijke graadmeter op het gebied van kwaliteit is natuurlijk de mening van onze klanten. Wij doen dan ook regelmatig onderzoek naar klanttevredenheid en behoeften. Wij horen graag wat u van ons vindt en suggesties om onszelf te blijven verbeteren zijn altijd welkom.

Externe onderzoeken en deelname aan kwaliteitssysteem

Pieter van Foreest neemt deel aan externe onderzoeken voor de zorgsector, zoals cliëntervaringsonderzoeken en onderzoeken op het gebied van Zorg Inhoudelijke indicatorenmetingen. Lees meer over de kwaliteitskaart.

Prestigieuze kwaliteitskeurmerken

Onze inspanningen om het beter te doen, worden beloond. Zo zijn alle locaties van Pieter van Foreest én ook Zorg Thuis met het PREZO- Keurmerk in de Zorg gecertificeerd. De ene locatie heeft zilver, de ander goud. Een resultaat waar wij enorm trots op zijn. Want deze keurmerken bevestigen de kwaliteit die we leveren. Klik voor uitleg over de keurmerken en certificaten.

Suggesties, ideeën, compliment of klacht

Heeft u zelf ideeën of suggesties om de kwaliteit te verbeteren? Wilt u graag een compliment overbrengen of heeft u een klacht. Laat het ons vooral weten!