Klantensafari

Pieter van Foreest vindt dat het blijven genieten van de kleine dingen van het leven belangrijk is en wil haar klanten centraal stellen in het dagelijks werk. Wij willen excellente zorg bieden. Om dit te bewerkstelligen is het nodig dat wij onze klanten en hun mantelzorgers goed kennen en weten wat zij belangrijk vinden. Vandaar dat Pieter van Foreest zogeheten klantensafari’s realiseert.

Wat is een klantensafari?

Tijdens een klantensafari komen medewerkers van Pieter van Foreest bij een klant op bezoek. Zij zullen met  de klant in gesprek gaan over de dienstverlening en zullen naar meningen, ideeën en ervaringen vragen. Met deze gesprekken willen wij de wensen en behoeften van onze klanten in kaart brengen zodat wij deze punten mee kunnen nemen om onze dienstverlening in de nabije toekomst verder te verbeteren.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Als u van ons zorg aan huis ontvangt kunt u (telefonisch) benaderd worden voor een klantensafari. Wanneer u hiermee instemt, zullen we een geschikt tijdstip met u afspreken. U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van de afspraak.

Twee medewerkers van Pieter van Foreest zullen circa een uur bij u op bezoek komen om met u te praten over (mogelijke) verbeterpunten van de huidige dienstverlening en uw wensen ten opzichte van eventuele nieuwe diensten. Wij stellen het op prijs als uw mantelzorger bij dit gesprek aanwezig is.

Let op: u kunt onze medewerkers altijd herkennen aan de Pieter van Foreest ID Badges.

Heeft u vragen/suggesties of wilt u zich aanmelden?

Neem dan telefonisch contact met ons op of mail naar klantenpanel@pietervanforeest.nl.