Kwaliteitskeurmerk Certificatie in de zorg behaald!

Geplaatst op: 18 Februari 2022

We zijn continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van zorg voor onze cliënten. Daar zetten we ons iedere dag voor in. De afgelopen periode zijn de medewerkers van thuiszorg, ontmoetingscentra en hulp bij huishouden aan de slag gegaan met de voorbereidingen voor het behalen van een voor ons nieuw kwaliteitskeurmerk “Certificatie in de zorg”.

Complimenten en trots
Met elkaar hebben de medewerkers dit met veel energie gedaan en dat is niet onopgemerkt gebleven. Ze kregen hiervoor enorme complimenten van de externe auditoren. We zijn dan ook blij en trots dat het certificaat “Certificatie in de zorg” is behaald. Een felicitatie voor alle medewerkers van Thuiszorg, Ontmoetingscentra en Hulp bij Huishouden is dan ook meer dan verdiend!

Graag delen we enkele van de ontvangen waarderingen:

“Gedreven organisatie, men is zorgvuldig met hun vak bezig, betrokken medewerkers”

“Cliënt staat echt centraal”

“Goede samenwerking tussen thuiszorg, ontmoetingscentra, hulp bij het huishouden”

“De relatie staat centraal en niet de hiërarchie”

“Organisatie heeft een ontwikkeling doorgemaakt, men wordt betrokken bij ontwikkelingen en implementaties”
“Medewerkers geven aan terecht te kunnen bij management en zich gesteund te voelen”

“Cliëntenraad geeft aan zich ook goed betrokken te voelen”

 

Samen blijven verbeteren
We willen met elkaar de zorg blijven verbeteren. Dat de medewerkers hier oog voor blijven houden kwam ook uit de verschillende gesprekken naar voren. Ze kwamen zelf met aandachtspunten om de waarde van zorg aan onze cliënten nog meer te kunnen verbeteren. Zo blijven we werken aan het verbeteren van de kwaliteit van leven van onze cliënten met de bijbehorende persoonsgerichte zorg en aandacht.

#samen #bovenverwachting #trots